Schema

Öppna klasser

Måndag Tisdag Onsdag Torsdag Fredag
08.00
Reformer
Instruktör: Helena
08.00 - 09.00
ReformerStyrkeövningar blandat med smidighet i den exklusiva pilatesmaskinen som ger hela kroppen totalträning. Spännande övningar i kombination med total närvaro.
Reformer
Instruktör: Helena
08.00 - 09.00
ReformerStyrkeövningar blandat med smidighet i den exklusiva pilatesmaskinen som ger hela kroppen totalträning. Spännande övningar i kombination med total närvaro.
08.30
10.00
Pilates Mix Slow
Instruktör: Helena
10.00 - 11.00
Pilates Mix SlowHär kombinerar vi mattövningar med reformerövningar i en unik mix. En klass som aldrig är sig lik vecka efter vecka. Vi utför övningarna i ett lägre tempo.
Pilates Mix Slow
Instruktör: Helena
10.00 - 11.00
Pilates Mix SlowHär kombinerar vi mattövningar med reformerövningar i en unik mix. En klass som aldrig är sig lik vecka efter vecka. Vi utför övningarna i ett lägre tempo.
10.30
12.00
Reformer
Instruktör: Helena
12.15 - 13.15
ReformerStyrkeövningar blandat med smidighet i den exklusiva pilatesmaskinen som ger hela kroppen totalträning. Spännande övningar i kombination med total närvaro.
12.30
13.00
17.30
Pilates Matta
Instruktör: Helena
17.30 - 18.30
Pilates MattaPilatesövningar på matta, ofta tillsammans med olika redskap som pilatesbollar, stabiliseringsrullar, viktbollar, pilatesringar och många fler redskap som gör övningarna varierande, spännande och utmanande.
Reformer Rehab
Instruktör: Helena
17.30 - 18.30
Reformer RehabReformer Rehab Anpassad pilatesträning för dig med rygg- och nackbesvär. Många sjukgymnaster, kiropraktorer, naprapater, osteopater och läkare rekommenderar pilates som träningsmetod. På Isensi Pilates studio erbjuds personlig träning och träning i grupper i våra unika reformermaskiner.
Garuda
Instruktör: Helena
17.30 - 18.30
GarudaMed Garudatekniken jobbar du i ett ständigt flöde av övningar med rullningar, bakåtböj och spiraler som får kroppen att återupptäcka det naturliga sättet att röra sig. Denna träningsform jobbar intensivt och djupt med fascian - bindvävshinnan som omluter musklerna i kroppen. En djup närvaro av Jaget och en känsla av stark och mjuk kropp infinner sig
Pilates Balans
Instruktör: Helena
17.30 - 18.30
Pilates BalansCentrering Balansering Stabilisering på högsta nivå! Här utför vi Pilatesövningar på antingen Stabilitetsbolen, Foamrollern eller wooblies.
18.00
18.30
Pilates Barre
Instruktör: Helena
18.30 - 19.30
Pilates BarreFysiskt utmanande och flödande klass vid stång som är beroendeframkallande och ger snabba resultat. Lyfter rumpan, jobbar benen, stärker core och tränar överkroppen!
Reformer Total Workout
Instruktör: Helena
18.30 - 19.30
Reformer Total Workout Vi fokuserar på funktionell träning från topp till tå med ett naturligt flöde av rörelse som ger lite svett i pannan. Timmen är för alla och du går härifrån med en känsla av styrka och välbefinnande. Vi tränar till musik!
Spring Wall
Instruktör: Helena
18.30 - 19.30
Spring WallHär får du en intensiv genomgång av din kropp. Vi tränar med motstånd i form av fjädrar, ståendes, liggandes på knä, sidliggandes, på mage, ja ni förstår det finns ingen hejd på roligheterna.
Reformer
Instruktör: Helena
18.30 - 19.30
ReformerStyrkeövningar blandat med smidighet i den exklusiva pilatesmaskinen som ger hela kroppen totalträning. Spännande övningar i kombination med total närvaro.
19.00
19.30
Pilates Mix
Instruktör: Helena
19.30 - 20.30
Pilates MixHär kombinerar vi matövningar med reformerövningar i en unik mix. En klass som aldrig är sig lik vecka efter vecka.
20.00

Måndag

  • Pilates Matta
    17.30 - 18.30
  • Pilates Barre
    18.30 - 19.30
  • Pilates Mix
    19.30 - 20.30

Tisdag

  • Reformer
    08.00 - 09.00
  • Reformer Rehab
    17.30 - 18.30
  • Reformer Total Workout
    18.30 - 19.30

Onsdag

  • Pilates Mix Slow
    10.00 - 11.00
  • Reformer
    12.15 - 13.15
  • Garuda
    17.30 - 18.30
  • Spring Wall
    18.30 - 19.30

Torsdag

  • Pilates Balans
    17.30 - 18.30
  • Reformer
    18.30 - 19.30

Fredag

  • Reformer
    08.00 - 09.00
  • Pilates Mix Slow
    10.00 - 11.00
No events available!

Boka tid för din träning

Garuda

En mix av Yoga och Pilates. Här tränar vi flexibilitet, koordination och uthållighet, stående och på matta. Här utmanas din core då du måste stabilisera emot rörelserna, mental närvaro är ledande genom hela klassen. Kontinuerliga Garuda-klasser ger dig en stark, smidig och rörlig kropp på ett sätt du aldrig upplevt förut.

Pilates Barre

Prova det allra senaste inom Pilates! Träning vid stång med musik, kul och energigivande träning.

Pilates Matta

Här jobbar vi med mattövningarna i pilates, ofta tillsammans med olika redskap som pilatesbollar, stabiliseringsrullar, viktbollar och många fler redskap som gör övningarna spännande och utmanande. För alla

Pilates Matta Slow

Andning, hållning, styrka och smidighet. Vi använder oss ofta av små redskap som gör att du får mer hjälp och förståelse i övningarna. Stärk upp kroppen få bra kroppskännedom och undvik skador och förslitningar i kroppen.

Pilates Cirkel

Höj pulsen, stärk upp din core och förbättra din hållning i detta omväxlande cirkelträningspass. Vi blandar konditionsövningar och styrka med rörlighet och balans. Här använder vi oss av olika pilatesredskap och maskiner. För alla!

Pilates Mix

Här blandar vi alla discipliner, reformer, springwall och matta. Ja helt enkelt en härlig mix.

 

Spring Wall

Vi tränar med motstånd i form av fjädrar. Ett innovativt styrketräningspass.

 

Reformer

Träna uthållighetsstyrka, koordination och smidighet i våra spännande Reformer maskiner.

Garuda Reformer

Här använder vi oss av Garuda rörelser på Reformermaskinen, ett unikt sätt att röra sig. Tuff styrka för hela kroppen tillsammans med en helt ny dimension av rörlighet. Känslan av en förändrad kropp på kort tid har aldrig varit starkare.

Reformer Intervall

Öka förbränningen och höj pulsen på detta styrke och intervall baserade Reformer pass. Här använder vi oss av det roliga redskapet jumpboard (vi ligger ner och hoppar!) Du bör vara problemfri i nacke och ländrygg.

Reformer Rehab

För dig som har ont eller som har begränsningar i kroppen. Du får hjälp och vägledning under klassen att träna på bästa sätt utifrån dina förutsättningar. Tempot är långsammare för att kunna känna in kroppen.

Yoga

Dynamisk yoga med fokus på biomekanik. I systematiskt komponerade yogaserier får du en tuff och rolig yogaträning med små filosofiska teman med avslutande savasana i varje klass som ger tanke för själen.

Share This